Nagranie z webinarium: Wyzwania na nowy rok szkolny

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium pt. „Edukacja hybrydowa – metody i narzędzia. Wyzwania na nowy rok szkolny”, które odbyło się w ramach projektu „Lekcja:Enter” 27 sierpnia 2020 r.

Podczas webinarium omówiliśmy:

  • wnioski z nauczania zdalnego, co się udało, a co stanowi jeszcze wyzwanie,
  • kierunki, w jakich powinno się rozwijać nauczanie by umożliwić doskonalenie kompetencji przyszłości,
  • pomysły na kształcenie w modelu zdalnym i hybrydowym z wykorzystaniem narzędzi TIK,
  • metody aktywizujące, możliwe do zastosowania przy nauczaniu zdalnym i hybrydowym,
  • projekt “Lekcja:Enter” – w jaki sposób może pomóc w przygotowaniu się do nowych wyzwań edukacyjnych.

Osobą prezentującą był Tomasz Tokarz, trener, coach, mediator, wykładowca akademicki, który w projekcie „Lekcja:Enter” pełni rolę konsultanta merytorycznego ds. przedmiotów humanistycznych.

Nagranie webinarium TUTAJ.

Prezentacja Edukacja hybrydowa_T.Tokarz_prezentacja_27.08.20 

POWIĄZANE WPISY

14.05.2021

Światowy Dzień Pracowników Wspomagających w edukacji

16 maja obchodzimy Światowy Dzień Pracowników Wspomagających w edukacji. To święto wszystkich pracowników...

Czytaj więcej

12.05.2021

Opis propozycji MEiN dot. zmian statusu zawodowego

11 maja 2021 r. po południu Związek Nauczycielstwa Polskiego otrzymał materiał MEiN – „Propozycje zmian...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19FilmyInterweniujemyOgólne informacjeZNP w mediach

NAJNOWSZE WPISY

14.05.2021

Światowy Dzień Pracowników Wspomagających w edukacji
Czytaj więcej

13.05.2021

Przekładanie pieniędzy z kieszeni
Czytaj więcej

12.05.2021

Opis propozycji MEiN dot. zmian statusu zawodowego
Czytaj więcej

10.05.2021

Posiedzenie Zespołu ds. statusu zawodowego pracowników oświaty (komunikat ZNP)
Czytaj więcej

21.04.2021

Priorytety ministra Czarnka
Czytaj więcej

Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na listę odbiorców newslettera.. Obiecujemy nie spamować! Zapoznaj się z naszą polityką przetwarzania danych osobowych.