Głos: 500 zł od MEN. Dla kogo ten program?

Do 7 grudnia br. nauczyciele mogą kupować sprzęt do zdalnych lekcji i liczyć, że państwo zrefunduje im do 500 zł wartości zakupów. Więcej nie otrzymają, ponieważ – jak przyznał wiceszef MEN – we wrześniu br. były podwyżki. O programie MEN i jego brakach – w Głosie Nauczycielskim nr 48-49 z 25 listopada – 2 grudnia br. Oprócz tego w numerze:

■ UWAGA! Minister Czarnek zapowiada podwyższenie pensum!

■ PANDEMIA. Dr Franciszek Rakowski: W sierpniu nas nie posłuchano

■ ZAWÓD NAUCZYCIEL. Natalia Zakrzewska: Praca daje mi radość

■ O GŁOSIE W GŁOSIE. Nowy cykl dla pracujących głosem

■ SPRAWDZAM! Czy ocenianie kształtujące jest OK?

■ BLIŻEJ PRAWA: Casus. Odprawa dla nauczyciela a ustanie stosunku pracy; Przesłanki do nawiązania umowy o pracę; Wynagrodzenie – sprawdź, czy zostało prawidłowo ustalone.

Polecamy EWYDANIE (TUTAJ) i prenumeratę. Zamów prenumeratę Głosu w redakcji:

glos@glos.pl lub zabik@glos.pl

telefonicznie tel. (22) 318-92-60, faks (22) 318-92-61

 

Polecamy! W numerze 48-49/2020 Głosu:

  • Pełnym głosem. Pokazówka
  • Felieton. Kocham pana, panie władzo
  • Pandemia. Premier otwiera galerie handlowe, szkoły zamknięte co najmniej do 18 stycznia
  • Sejm zmienił przepisy dyscyplinarne w Karcie Nauczyciela. Ustawa w Senacie
  • Minister Czarnek zapowiada podwyższenie nauczycielom pensum!
  • Wyższe pensum to więcej pracy bez godnego wynagrodzenia i bezrobocie dla wielu
  • Wywiad tygodnia. Nasze prognozy się sprawdzają. W sierpniu nas nie posłuchano i wszystkich wysłano do szkół po wakacjach
  • PAN: W nowej strategii testowania należy badać m.in. nauczycieli
  • Egzaminy w 2021 r. na wyjątkowych zasadach. Co się zmieni?
  • Promocja. Wysokość wpłat do PPK zależy od uczestnika tego programu
  • Nauczyciele mają sami finansować zdalną edukację, bo dostali podwyżki?
  • Felieton. Pandemiczne egzaminy próbne
  • Cała armia artystów pozostaje bez pracy, ale należy pomagać z głową
  • Dyrektor szkoły podstawowej: ciągle nie wiemy, czy uczeń ma obowiązek włączania kamery i mikrofonu
  • Diagnosta pedagogiczny: część uczniów została systemowo wykluczona Skazani na porażkę?
  • Felieton. Zostań harcerzem albo naucz się sam
  • Felieton. Wyższa Szkoła Kreatywności
  • Dawcą krwi jestem od dwóch lat. Żyjemy w czasach, w których należy sobie pomagać
  • Opieka psychiatryczna nad dziećmi i młodzieżą w kryzysie. Minister zdrowia obiecuje zmianę strategii
  • Co to znaczy być Polakiem w południowej Brazylii
  • O głosie w Głosie. Cykl dla zachrypniętych nauczycieli
  • Sprawdzam! Edukacja oparta na dowodach
  • Awans zawodowy. Na gorąco – poawansowe refleksje nauczycieli…
  • Awans zawodowy. Kontraktowy rozpoczyna staż – krok po kroku
  • Pożeracze Smutków – to już finał naszego projektu. A jak się zaczęło?
  • Casus. Warunki konieczne do przyznania odpraw i wcześniejszej nagrody jubileuszowej
  • Pytania do eksperta. Czas trwania zajęć nauczyciela wspomagającego

POWIĄZANE WPISY

14.05.2021

Światowy Dzień Pracowników Wspomagających w edukacji

16 maja obchodzimy Światowy Dzień Pracowników Wspomagających w edukacji. To święto wszystkich pracowników...

Czytaj więcej

12.05.2021

Opis propozycji MEiN dot. zmian statusu zawodowego

11 maja 2021 r. po południu Związek Nauczycielstwa Polskiego otrzymał materiał MEiN – „Propozycje zmian...

Czytaj więcej



KATEGORIE

COVID-19FilmyInterweniujemyOgólne informacjeZNP w mediach

NAJNOWSZE WPISY

14.05.2021

Światowy Dzień Pracowników Wspomagających w edukacji
Czytaj więcej

13.05.2021

Przekładanie pieniędzy z kieszeni
Czytaj więcej

12.05.2021

Opis propozycji MEiN dot. zmian statusu zawodowego
Czytaj więcej

10.05.2021

Posiedzenie Zespołu ds. statusu zawodowego pracowników oświaty (komunikat ZNP)
Czytaj więcej

21.04.2021

Priorytety ministra Czarnka
Czytaj więcej

Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na listę odbiorców newslettera.. Obiecujemy nie spamować! Zapoznaj się z naszą polityką przetwarzania danych osobowych.